عکس | سفر معاون قرآن وزیر ارشاد به لرستان
کد خبر: 3950047
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

عکس | سفر معاون قرآن وزیر ارشاد به لرستان

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سفری دو روزه و دیدار با مسئولان، نخبگان و هنرمندان قرآنی استان لرستان، امروز، هفتم بهمن‌ماه وارد خرم‌آباد شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، عبدالهادی فقهی‎زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، هفتم بهمن‌ماه به همراه محسن شریفی، مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با استقبال احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، علی‌رضا بیرانوند، مدیرکل سیاسی استانداری لرستان و منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

فقهی‌زاده، در بدو ورود به خرم‌آباد با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در جریان سفر دو روزه به لرستان، ضمن دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان، در جلسه کمیته تخصصی قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی لرستان نیز حضور پیدا کرد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر علاوه بر دیدار با نخبگان، فعالان و هنرمندان قرآنی، از برخی مؤسسات قرآن و عترت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این مراکز قرار گرفت.

فقهی‌زاده در دومین روز سفر به لرستان، با حضور در شهرستان پلدختر در جریان مشکلات فعالان قرآنی و مؤسسات خسارت دیده از سیل فروردین‎ماه سال گذشته قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha